torsdag 22 januari 2009

torsdag 22 januari

nu har jag åkt skridskor
lockigt hår va?
här är jag

3 kommentarer:

  1. Åh...du ser ut som en ängel!

    Puss å kram från moster Andrietta

    SvaraRadera
  2. Hej Hilja!
    Det är din mammas yngsta faster Ulrica som skriver till dig. Vilket otroligt vackert hår du har.
    Min dotter har lockigt också, men mer. Kan bero på att hennes pappa är från Kuba. Jag var ochså lockig som liten, som din moster Ramona var. Kul att du fixat en blogg.
    Kram tll dig. Ulrica i sundsvall

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! hoppas du haft en bra dag i skolan! Ikväll är det Let´s dance, så spännande, DET SKA DU VÄL SE. HOPPAS DU FÅR EN BRA HELG OCH ATT DU BLOGGAR LITE SÅ JAG HAR NÅGOT KUL ATT LÄSA! Nu blev det blandade stora och små bokstäver, men men...det går ju ändå att läsa...klantmamma va? Älskar dig! Kram och Puss!

    SvaraRadera